Blog
2014 25 Jun

Adevaratii specialisti in Social Media

Google dicteaza cum sta treaba cu online-ul, insa nu isi ia informatiile prin care clasifica un site doar din interiorul acestuia. El incearca sa ofere utilizatorilor rezultate de calitate si acuratete crescuta, si sa promoveze site-uri care sa fie utile in primul rand pentru clientii sau cititorii lor. In plus, Social Media este o modalitate ideala de a-ti fideliza clientii si de a ajunge mai usor la potentialii parteneri de afaceri.

Una dintre variabilele care definesc felul in care o companie isi trateaza si relationeaza cu clientii este Social Media.

Facebook, Google+, Twitter si LinkedIn iti ofera posibilitatea de a relationa cu partenerii de afaceri si cu clientii. Nu este nevoie nici sa fii prezent 24/7 si nici sa angajezi o persoana responsabila de aceste lucruri, pentru ca pana la urma tu esti cel care iti cunoaste business-ul cel mai bine! Este suficient doar sa partajezi eficient continutul pe care il share-uiesti si sa te asiguri ca profilul tau iti reprezinta compania intr-un mod onest si profesional. Unul dintre cele mai importante lucruri este sa fii respectuos si sincer cu fanii tai. Fii pozitiv, promoveaza ce iti place si ignora ce nu iti place, si intotdeauna fii creativ!  

O parte mai complexa a Social Media este reprezentata de YouTube, Pinterest si de blogul site-ului tau. Spre deosebire de platfomele enumerate mai sus, acestea din urma sunt in primul rand modalitati de a crea continut nou, si mai apoi de a-l promova si distribui prin intermediul celorlalte retele de Social Media.

Daca esti pasionat de domeniul in care activezi, este imposibil sa nu ai ceva de spus pe blog sau sa gasesti un subiect despre care sa faci un filmulet pe YouTube! Daca ai o florarie poti sa faci un filmulet despre cum sa creezi un aranjament floral sau cum sa tunzi un arbust, iar daca te ocupi cu fabricarea si comercializarea motoarelor electrice poti face filmulete educative despre cum se monteaza si conecteaza unul. Posibilitatile sunt nelimitate, important este sa dedici putin timp saptamanal (sau chiar mai rar) pentru ca fanii tai sa ramana interesati. 

scris de

Anca Ionescu seo executive