Blog
2014 01 Dec

Cum pot ajuta retelele de social media in optimizarea SEO

Scopul principal al procesului de optimizare in cadrul motoarelor de cautare este de a imbunatati clasamentul si vizibilitatea unui site in paginile de rezultate, care apar dupa ce un utilizator introduce o expresie cheie. Din cauza faptului ca in momentul de fata optarea pentru achizitionarea produselor si serviciilor prin intermediul internetului a devenit o metoda predominanta, motoarele de cautare beneficiaza de un statut privilegiat.

Pentru a imbogati afacerea dvs., si pentru a ramane competitiva pe piata, ocuparea unei pozitii de top prin cuvinte cheie relevante a devenit destul de importanta. Acest rezultat atrage mai multi vizitatori la site-ul dvs. si multiplica sansele ca acei vizitatori sa se transforme in clienti. Este evident faptul ca utilizatorii sunt susceptibili in cumpararea produselor sau serviciilor oferite de un site care este clasat pe ultima pagina, avand in vedere faptul ca in mod uzual nimeni nu are rabdare sa treaca prin mai mult de 2-3 pagini cu rezultate.

Astfel, concurenta a crescut intre companii, si toata lumea vrea ca site-ul lor sa obtina un rang inalt, care sa le permita accesul constant in acest concurs.

Motoarele de cautare ofera vizibilitate si in functie de activitatea desfasurata in cadrul paginilor de social media. Statisticile relevante de cercetare confirma faptul ca social media este un aspect foarte important pentru SEO. Companiile care demareaza inclusiv strategii de social media in optimizarea SEO, sau cele care pun in aplicare campanii de promovare pe aceste platforme genereaza mai multe conversii, fata de cele care nu utilizeaza aceasta latura prolifica pentru expansiunea rezultatelor organice. Mai mult decat atat, firmele care au o prezenta constanta si actualizata, obtin mai mult trafic decat acele societati care nu sunt vizibile pe site-urile de social networking.

Toata lumea trebuie sa puna in aplicare aceasta tehnica de optimizare in strategia lor de marketing pe internet, pentru ca majoritatea oamenilor sunt conectati intre ei prin intermediul site-urilor de social media, iar astfel se sporeste numarul potentialilor clienti. De exemplu, o firma poate arata procesul de fabricatie printr-un video de pe Youtube, care poate fi distribuit pe diferite pagini sociale. Acest lucru poate ajuta companiile in imbunatatirea vanzarilor si atragerea clientilor, finalizate prin achiziitonarea produselor sau serviciilor oferite.

Site-urile de social media nu sunt folosite doar pentru comunicarea personala si distribuirea unui continut cu o nota subiectiva, fiind de asemenea folosite pentru a indeplini multe obiective de afaceri . Facebook are mai mult de 1 miliard de utilizatori, in timp ce Twitter detine jumatate din acestia. Mai mult decat atat, oamenii folosesc paginile de socializare consacrate, precum Facebook si Google+, pentru obtinerea unui aport informativ zilnic.

Este cunoscut faptul ca oamenii in zilele noastre sunt in mod constant prezenti pe site-urile de social media, pentru a colecta stiri si actualizari ale grupului cu care sunt conectati. Aceasta oportunitate este foarte bine utilizata de intreprinderile de publicitate, care opteaza pentru comercializarea produselor si serviciilor, si pentru furnizarea informatiilor in promovarea unei afaceri.

Campaniile de publicitate si strategiile de marketing aferente sunt implementate folosind site-urile de social media, cu scopul de a obtine o prezenta constanta pe aceste platforme. Acest lucru duce la cresterea traficului pe website-ul firmei, iar in cele din urma conduce la evolutia totala a afacerii respective.

scris de

Iulia Draghici seo executive