Blog
2014 21 Oct

Mai mult Continut. Mai mult Trafic: Construieste-ti Website-ul pentru SEO

Stiti ca majoritatea oamenilor spun „mai putin inseamna mai mult”? Va puteti imagina, ca acestia nu vorbesc despre paginile web, deoarece atunci cand vine vorba de numarul paginilor care se conecteaza la domeniul site-ului dumneavoastra, mai mult inseamna, intotdeauna, mai bine, in special atunci cand realizezi optimizarea motoarelor de cautare.

In lumea online de astazi, rareori oamenii ajung pe site-ul dumneavoastra prin tastarea directa a numelui companiei. Majoritatea afisarilor site-ului provin din motoarele de cautare, in mod special de la Google. Daca doriti cat mai multe persoane sa va acceseze site-ul, luati in considerare adaugarea de mai multe usi. Si nu doar mai multe, ci usi de diferite forme si marimi.

In cazul in care nu va este clara analogia in ceea ce priveste termenul de „usa”, haideti sa fim mai specifici. Sa presupunem faptul ca aveti o pagina grozava pentru un restaurant italian din orice oras al Romaniei. Aceasta este o usa. Ulterior adaugati sectiuni, precum: Despre noi, Directii, Contact si Evenimente. Deja in momentul acesta va aflati in fata a cinci usi. Ce spuneti despre adaugarea meniurilor de brunch, pranz, cina si cocktail? Numarul creste la noua, ceea ce este deja un aspect major mai bun decat una singura.

Cu toate acestea, odata ce ati construit aceste pagini de baza, aveti doar o pereche de usi de diferite forme, prin intermediul carora oamenii sa ajunga pe site. Acestia te pot gasi prin simpla tastare a numelui restaurantului sau prin cautarea unor restaurante cu specific italian din Romania sau din orasul respectiv.

Acest aspect este intr-adevar minunat, insa exista posibilitatea extinderii mult mai mult a publicului tau prin adaugarea unei varietati crescute a continutului web. Ce zici despre un blog saptamanal al bucatarului sef cu privire la gatitul sanatos? Sau pagini cu retete individuale? Sau despre o galerie foto? Te-ai gandit sa demarezi un program special de oferte pentru VIP-uri?. Toate aceste diferite tipuri de continut pot imbunatati considerabil sansele ca rezultatele cautarilor Google ale unei persoane sa conduca direct la usa site-ului tau.

Daca aveti probleme in ceea ce priveste motivatia construirii unui mai mare continut web, incercati aceste trucuri, la indemana, pentru a vedea ceea ce concurentii dumneavoastra fac pentru a fi gasiti online:

  1. Cauta pe Google termenii cheie in functie de care doresti ca oamenii sa-ti gaseasca siteul;
  2. Luati aminte si realizati o nota cu privire la site-urile care apar deasupra dumneavoastra in rezultatele generate;
  3. Initiaza o noua cautare pe Google cu „site-ul:competitorulmeu.com” in bara de cautare;
  4. In partea de sus a paginii, retineti cat de multe rezultate se gasesc pe Google pentru domeniul respectiv.

 google index

Au acestia mai multe pagini decat tine? Care sunt temele acestor pagini. Mai mult decat atat, acest aspect va va oferi o idee de ansamblu asupra tipurilor de lucruri pe care le-ati putea adauga pe site-ul dumneavoastra. De exemplu, am realizat cautarea pentru volum pentru trei tipuri diferite de afaceri.

  • Amazon.com, gigantul online in retail: 30.800.000 de rezultate;
  • GSP Sport, gazeta sporturilor cea mai populara din Romania: 895.000 de rezultate;
  • Caru cu Bere, restaurantul la care am cinat ultima data: 288.000 de rezultate.

Nu este surprinzator pentru primele doua, insa este foarte interesant de observat faptul ca si pentru un astfel de restaurant exista 288.000 de pagini de continut pe web. Poate pentru ca este unul dintre cele mai populare restaurante din Bucuresti, in special Centru Vechi.

Cate pagini aveti pe site-ul dumneavoastra? Ati fost inspirati sau provocati sa creati mai mult? Daca detineti un site web si doriti sa realizati mai multe lucruri pentru a optimiza site-ul dumneavoastra pentru cautare, luati in considerare un instrument primordial, si anume SEO.

scris de

Ivan Ana-Maria seo executive